marți, 26 noiembrie 2013

Sfântul Stelian - ocrotitorul copiilor

Troparul Sf. Cuvios Stelian Paflagonul (26 noiembrie)
Locuitor pustiului și înger în trup și de minuni făcător te-ai arătat, purtătorule de Dumnezeu, părintele nostru Steliane; cu postul, cu privegherea, și cu rugăciunea, cereștile daruri luând, vindeci pe cei bolnavi și sufletele celor ce aleargă la tine cu credintă. Slavă Celui ce ți-a dat ție putere; slavă Celui ce te-a încununat pe tine; slavă Celui ce lucrează prin tine tuturor tămăduiri. De la ora 17.00 vom săvârși slujba Acatistului acestui Sfânt pentru toți copiii parohiei noastre și nu numai.

30 de comentarii:

  1. Avem parintele popa de sfant botez si cununie parinti in casa cu sfinte taine la cuiul icoanei fiecare sa spuna adevarul in casa rude oameni sa faca imparteala pe sfanta masa bucatarie intre mine si parinti drepturi 1900-vesnic.Sint de la parintele Luca extrasele legalizate pe masa 1900-vesnic foile de parcurs vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  2. Au oamenii marturi factic real materialnic cuvant sunet imagine suflet calea noastra afacerile foile de parcurs schemele logice judecatoresti [legile] ale mele si parintilor 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  3. Avem conturi vesnice 1900-vesnic Revisal gmbh si restul cu C.O.R eu parintii bunicii sora unchiul sotul si G.Scrl...vesnic[cotate maxim fiecare si comun draft psd vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  4. Sintem adventisti cu semn stam in stapanirea zidirii adventiste au credinta mea buna invatatura mea,stam numai adventistii pasnici harul meu,drepturi ca ale mele lista rude adventiste eu parintii bunicii sotul sora unchiul sa citim toate materialele tot intereseul slujba sa respectam tot ce-i bine toate riturile platim taxa 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sint arta legionara de intuneric brigada mortii Peris cuvant sunet imagine chill,arte clasice frenologice frumoase de natura uap,parfumata de violete menta si iasomie esmetice critalis sublimate viziune catarsis transcendent luna eu R.M cnp 1900-vesnic.Craioveana vesnic.Romana vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pamanteasca telurica buna vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  7. Am dosarul pe masa popilor stampilat,de sfant, 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Am semnatura la dr Groza eu cu parintii bunicii sotul sora unchiul in dosar de la sf Anton fiecare 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  9. Este dosarele noastre eu parinti bunici unchi sora sot la Morga fiecare nu renuntam vesnic la acuzatii[nu vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  10. Au popiii politica mea de stanga pe sf usa sf Altar sfintele Usi[legi obiecte afaceri tratamente] gratuit faptice reale materialnice cuvantul sunet imagine 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Avem toate actele tinute de Romslv cu titlu gratuit si oneros mic in suma mica remunerate ale mele parintilor sotului unchiului bunicilor.,surorii.vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  12. Sint dosarele noastre la notariat S.N/J.N.[ale mele parinti sot unchi sora bunici] avem iscalituri la comuna sa stie popa adevarul 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  13. Avem pe cap coronitele cununi de merite scolare cu toate onorificarile scolare genti si uniforme ecusoane,advente,legionare, eu parintii 1900-vesnic si cercul nostru de elevi cu bi vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  14. Are Romslv crucea noastra faptele in dosar robot tesa cugete constiinte toti marturi faptic legea noastra de parastas botez nunta si calugarie si restul[obiecte unde pret cost calculatie masinarii, ei vor sa auda si sa vada vesnic].Au credinta noastra vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  15. O pun la,, Slujbe,, pe L.E.Neag.....au toti legea mea militara 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  16. Are metocul Fras documentarul meu modernist de ploaie de 1907[sa vada sa auda ei tot au legea mea in suflet [au invatatura experienta harul ca mine] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  17. Are sfantul Stelian farmacia geanta mea de doctor si tratamentele [tot tabloul] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  18. Sint Dolfa Nalba vanzator in Plaiuri [numai rommii negrii vesnic 1900-vesnic].

    RăspundețiȘtergere
  19. Este arta mea in teatrul evreiesc ichebana 1900-vesnic ca M.P eu R.M cnp vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  20. Iscalit votat cu iru Oneata...eu parinti bunici sot unchi sora[caietul descriptiv] 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  21. a spus adevarul nostru oamenilor medical legal moral,au oamenii alesi ca noi pe masurile lor de la sfant scoaterea sf Aer biblia Maicii Domnului,si parinti au si sot bunici[3] sora unchi sot au la fel ca oamenii de la sf Stelian muzeale 1900-vesnic cu steluta aleasa de mine mobila vesnic sint istorice paleolitic vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  22. sint in pictura sfant inger cu cruce in maini,diaconale clucer tot gratis legionarii 1900-vesnic,infim ca pret vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  23. sint vanzator de medicamente gratis infim ca pret cu cartea mea la tigani,2+5 SJV neurologie si UFO 1900-vesnic in fisier ms-dos guvern etern si vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  24. astea-s marturiile mele si memoria de doctor la caseta barbati bazata pe probe reale corecte serioase a mea parinti bunici sot 1900-vesnic steno.

    RăspundețiȘtergere
  25. eate cartea mea bisericeasca lege mod pret cost calculatie inflatie indice loc decret ucaz si schema logica corecte ale mele steno 1900-vesnic in cimitir Fulg vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  26. avem eu parinti sot bunici dosarele scrise de noi corect de nota 10 1/13 arian cum am cerut la neurologie policlinica cu plata 1900-vesnic scheme logice.

    RăspundețiȘtergere
  27. sint functionar de Stat ortodox[numai bogatii[gratuit] 1900-vesnic eu ,etern.

    RăspundețiȘtergere
  28. sint bucatar bisericesc tot impartit very expensive fur, eu si toti legal JUSTITE corect de 13 arian cum am cerutuniforme si legitimatii gratuite fisc vesnic toti 1900-vesnic.

    RăspundețiȘtergere
  29. sint croitor in stat aici bisericesc legionar vechi numai iudeii corect arian cum am cerut las schema logica in sf Altar ,Deal 1900-vesnic si etern.

    RăspundețiȘtergere
  30. au mamii si tatii butelia mea eu pe a lor avem credinta ei in butelia mea si comuna eu in ale lor comune corect de 10 psihologic in suflete 190-vesnic.

    RăspundețiȘtergere