sâmbătă, 9 noiembrie 2013

Bucură-te, Sfinte Nectarie, mare făcător de minuni! III

Azi este ziua de pomenire a Sf. Nectarie, ocrotitorul nostru de suflet.In bisericuta avem program special. Catalin, 07-08-2013 Doamne ajuta! Ca sa nu va plictisesc, din multimea minunilor pe care Sf. Nectarie le-a facut in familia noastra (vindecari minunate, servici, o noua casa, mir din icoana, ajutor la nastere, ajutor material neasteptat si multe altele), o sa va relatez o minune petrecuta acum 10 ani. Dupa un faliment si o operatie nereusita, eram asa de saraci ca nu avem ce pune pe masa nici macar la copii. Ne-am rugat cu disperare Sf Nectarie sa ne trimita ceva de mancare. Dupa 2 ore cineva ma striga la poarta, era duhovnicul nostru de la M-rea Frasinei care venea de la Pr. Arsenie din Techirgiol. In mana avea o galeata si mi-a spus ca cineva i-a dat pentru manastire o galeata de sarmale de post, dar ca pana acolo se strica si s-a gandit la noi (stam in Pitesti); D-zeu lucreaza prin oameni. Gandul imi zboara la alta minune, simpla dar pentru mine a ramas in suflet. In 2007 lucram in Sf Munte la M-rea Sf Atanasie. Era ziua Sf Nectarie si doream f mult sa ma ating de moastele Sf. meu drag, Marea Lavra are mana Sf Nectarie. In acea zi culegeam masline si pana m-am intors de la munca, vecernia s-a terminat iar biserica era incuiata. Amarat ma intorceam spre dormitor, in drum ma intalnesc cu Pr. Sava (acest parinte, copil orfan fiind, ca sa mai castige un ban canta la chitara in strada. Intamplarea a facut ca sa treaca pe acolo Pr iconom Istrati care a fost fascinat de cat de frumos canta, pe scurt l-a adus la manastire iar Pr Sava este ajutor iconom si nu este sarbatoare sau hram la alte manastiri fara ca Pr Sava sa cante. Dar sa ma intorc la povestea mea, l-am intrebat pe Pr Sava daca printr-o minune mai pot sa ma ating de moastele Sf Nectarie, zambind mi-a raspuns ca biserica este inchisa dar o minune exista deoarece in crucea pe care o are la gat are o particica de la Sf Nectarie iar cand am atins crucea o mireasma ne-a invaluit care m-a insotit pana la casa in care stateam, aproape1 km. Acum am fost iar la Sf Nectarie in Eghina si-a mai facut o minune cu noi, ramane sa va povestesc cu alta ocazie. Delia, 15-08-2013 Multumesc Sfantului Nectarie pentru ajutorul primit! Mi-am cautat ff mult timp un loc de munca insa nu reuseam nicicum sa ma angajez. Cand am ajuns la capatul puterilor, apasata de foarte multe greutati si intristari, am inceput sa citesc Acatistul Sf Nectarie. Parca toate in viata mea s-au asezat la loc, au intrat in rand, iar astazi in ajunul Adormirii Maicii Domnului am fost anuntata ca voi fi angajata.. Imi pierdusem deja speranta. Stiam ca trebuia sa ma contacteze in legatura cu raspunsul in urma cu cateva zile. Deja eram sigura ca nu am reusit nici de data asta. Eram foarte trista si plangeam nestiind ce sa mai fac. Lacrimile de tristete s-au transformat in lacrimi de bucurie si emotie. Nu imi venea sa cred. Starea mea s-a schimbat total de la profunda dezamagire la multumire. Sufletul meu s-a deschis si am multumit Domnului. Aparent Maica Sfanta mi-a adus un dar. Nu am cuvinte de lauda si multumiri. Va indemn pe toti sa va rugati mult! sa cititi Acatistul si sa va rugati, cu cuvintele voaste, sa ii vorbiti Domnului ca unui prieten foarte drag si iubit, despre tot ce se petrece in viata voastra. Intotdeauna ne asculta si da fiecaruia in parte cele necesare, dupa trebuintele fiecaruia! Nu uitati sa multumiti. Eu ii multumesc din tot sufletul Domnului, Preacuratei Maicii Sale, Sf. Nectarie, tuturor Sfintilor si ingerilor pt ajutorul acordar in viata mea. Daca aveti posibilitatea sa ajungeti in Grecia, vizitati si manastirea. Eu am fost si am ramas foarte placut impresionata. Acolo dobandesti o liniste sufleteasca de neimaginat. Este un colt de Rai pe pamant. Sa aveti credinta in Dumnezeu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu