vineri, 15 noiembrie 2013

Postul Bucuriei!

Sunt sigur că toți care deschideți această pagina cunoașteți semnificația zilei de astăzi, ÎNCEPE POSTUL. Unii continuă ce bine! mă obligă la mai multa râvnă, mă face mai conștient, mai milostiv; alții, of, iar e post o să ma chinui să-l țin și pe acesta, că mă ajută să mai slăbesc; și o altă categorie: nu știu, nu mă interesează, nu pot, nu vreau sa țin post. Și ne întrebăm merită să postim? Merită! Atât cel al faptelor cât și cel alimentar;
amândouă! Avem tendința de a-l minimaliza pe unul și de a-l aplica pe altul. Eu cred cu tărie că și postul alimentelor cât și cel duhovnicesc sunt importante. Să mă explic, din pofta cea rea pe care nu o stăpânim, afirmam că doar postul duhovnicesc are valoare, de aceea nu merită se ne abținem de la un grătar
. Și iată cum devenim robi ai pântecelui așa cum ne spune Sf. Ap. Pavel. O altă categorie cuprinde pe cei care se înfrânează de la bucate dat trăirea duhovnicească nu are importanță pentru ei. Teorii cunoaștem , mai greu cu practica, la practicarea postului în toate aspectele lui VĂ ÎNDEMN! Postul este bucurie.Bucurați-vă! Colindați (de când? de azi dacă așa simțiți)Pregătiți-vă! Hristos vine! Primiți-L!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu