miercuri, 6 noiembrie 2013

Bucură-te, Sfinte Nectarie, mare făcător de minuni! I

Pe 9 noiembrie este prăznuit, Sfântul Nectarie. Parohia noastră are Hramul Sf. Ap și Ev Marcu, însă după cum știți, cei care frecventați Bisericuța noastră, noi îl avem ocrotitor de suflet și pe Sf. Nectarie. În zilele aceste vă voi face cunoscute câteva din nenumăratele sale minuni,mărturisite de oameni din toată Țara. Aceste minuni sunt preluate de pe pagina sfantulnectarie.ro Ovidiu, 11-02-2013 Intro zi, fetitei mele ii aparuse o pata maronie intre degetul mare si aratator. Ulterior pata se extindea. Dupa discutia avuta cu sotia pe aceasta tema am ajuns la concluzia ca trebuie sa mergem la spital, sectia dermato. Seara, tarziu atunci cand dormea ingerasul, l-am uns cu mir, in semnul crucii cerand ajutorul Sf.Nectarie (mir de la Manastirea Radu Voda). Dupa doua zile sotia imi spune ca a disparut pata. E o mare minune! Ii multumesc Bunului Dumnezeu, Maicii Domnului si Sf. Nectarie pt. ajutorul dat. Bucura-te Sf.Ierarhe Nectarie, mare facatorule de minuni! Am simtit mangaierea Bunului Dumnezeu, a Maicii Domnului dar si a Sf. Ierarh Nectarie. Va spun mare adevar, sunt multe minuni de care, prin mijlocirile acestui mare sfant si prin mila lui Dumnezeu, eu, cel mai mare pacatos al acestui pamant, le-am trait. De aceea strig ALILUIA, slava Tie Dumnezeule in veci, Bucura-te Sf.ierarhe Nectarie, usa sufletui deschisa iubirii lui Hristos! Minunile nu trebuie ascunse (lumina nu trebuie tinuta sub obroc) ci asezate pe hartie. Doresc sa le marturisesc intru slava lui Dumnezeu. Cu stima,Ovidiu-Suceava Doamne ajuta! Anca, 12-02-2013 De ajutor al sfantului a avut parte si cumnata mea - sotie de preot, care ramanand insarcinata, in luna a 7-a a fost instiintata ca dupa nastere, copilul va trebui sa faca operatie pe cord. Rugandu-se mereu la sfant, acesta nu a intarziat sa le sara in ajutor, baiatul nascandu-se sanatos, si mai mult, spre bucuria tuturor a fost botezat cu numele de Nectarie - chiar in ziua de praznuire a Sfantului - anul 2012!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu