joi, 7 noiembrie 2013

Bucură-te, Sfinte Nectarie, mare făcător de minuni! II

Steliana, 15-02-2013 Buna ziua, vreau din suflet si din inima sa ii multumesc Sfantului Nectarie pentru tot ajutorul oferit; nu a existat nici o dorinta care sa nu mi-o implineasca: ....m-a vindecat de cancer acum 6 ani, m-a ajutat sa imi iasa analizele bine acum recent desi eram suspecta de metastaza la ficat, acum urmeaza sa fac nunta datorita Sfantului, l-a schimbat mult de tot pe sotul meu, m-a impacat cu soacra mea, m-a ajutat sa imi iau diferite lucruri materiale pe care mi le-am dorit, i-a ajutat tatalui meu sa ii iasa analizele bine, i-a dat sotului meu de lucru exact atunci cand se termina ceea ce avea, nu am dus lipsa aproape de nimic....nu am cuvinte de multumire, chiar l-am si visat pe Sf Nectarie indemnandu-ma sa ma rog lui....fratilor rugati-va din inima Sf Nectarie si orice lucru care vi se pare imposibil la Sf Nectarie este cu putinta, va spun din propria experienta....ii multumesc din inima Sfantului Nectarie. Sarut mana parinte, ajuta-ma in continuare si cerceteaza-mi mintea si sufletul si ajuta-ma sa gasesc rezolvari bune la toate incercarile. Oana, 17-02-2013 Am povestit aici pe 27 sept 2012 despre operatia tatalui meu, urma sa aflam rezultatele privind gradul de cancer al tumorii de la colon extirpate in septembrie. Analizele au aratat cancer de gradul 2 si tata a facut timp de 3 luni sedinte de citostatice de la care nu a avut efecte adverse grave, doar o stare ciudata, dureri de cap si furnicaturi la degetele mainilor. Cu toate astea, noi nu an incetat sa ne rugam Bunului Dumnezeu si Sfantului Nectarie sa il ajute sa se vindece. In fiecare luna, inainte de sedintele de citostatice, analizele de sange facute au iesit foarte bune, cancerul nefiind prezent in sange. Asadar, luna aceasta dna doctor i-a spus ca nu mai e nevoie sa continue chimo deoarece e sanatos. Va mai face analize in viitor care cu voia Domnului sa speram ca vor iesi foarte bine. Rugati-va cu multa credinta Domnului si Sfantului Nectarie si veti vedea ca va vor ajuta si vindeca. Doamne ajuta si multumim Sfinte Nectarie si Doamne Sfinte din suflet pentru ajutor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu