sâmbătă, 15 martie 2014

Prima ieșire din acest an

Sâmbăta aceasta am profitat de vremea bună și așa după cum , am promis săptămâna trecută copiilor, am făcut o ieșire,în afara satului. După ce am vorbit despre David care ajunge rege, fiecare copil a avut ocazia să modeleze cea mai frumoasă coroană pentru regele David. Copiii și-au demonstrat și de această dată îndemânarea, modelând fiecare după putere și talent o coroană pentru regele David . A urmat apoi ieșirea în aer liber unde ne-am bucurat de adierea domoală a vântului și de soarele strălucitor. Când am ajuns aproape de vârful dealului , din apropierea Bisericuței, am făcut un popas pentru a lua masa, la finalul căreia am avut și desert. Știți și voi că întotdeauna astfel de ieșire îți dă poftă de mâncare, iar copiii noștri, au mâncat tot ce aduseseră cu ei. A urmat, jocuri, cântece și multă mișcare în aerul proaspăt de primăvară. Bucuria s-a citit pe fețele tuturor! Ne dorim ca o dată cu încălzirea vremii să putem face cât mai multe astfel de ieșiri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu