duminică, 16 februarie 2014

VINO-ȚI ÎN FIRE !!!!!

Mulți dintre cei cu care întâlnim sau vorbim, adesea, se declară neîmpliniți de viața pe care o duc. Aici nu mă refer la cei care duc lipsă de cele materiale, cei la o pătură foarte largă de oameni. Cei mai neîmpliniți, curios, este faptul că, sunt acei care, după cum însuși mărturisesc, au un anumit fel de libertatea, fac ce vor! Și cu toate acestea sunt din ce în ce mai neîmpliniți de viața pe care o duc. Oare de ce? Pentru că falsa libertate dată de o trăire neîntemeiată pe Sfintele Scripturi, nu este de fapt o libertate ci este o robie a păcatului. Atât de mult ne robește păcatul încât am ajuns să credem că aceasta este libertatea. Avem exemplu tânărului din evanghelia Sf. Luca din cap 15. Acesta a crezut că în libertatea sa poate să întoarcă spatele celui care l-a crescut, să fie nepăsător de durerea părinților, să nu țină cont de sfaturile celor dragi, să plece de acasă, să-și trăiască viața după propriile instincte, să nu se dea în lături de la desfătări de tot felul, să cheltuie cât de mult ( până ce a rămas fără nimic) fără niciun discernământ. ȘI TOATE ACESTEA ÎN NUMELE LIBERULUI ARBITRU. UNDE A AJUNS? LA FALIMENT! ÎNSĂ NU A FOST TOTUL PIERDUT, ȘI-A ADUS AMINTE DE TATĂL SĂU. ȘI-A VENIT ÎN FIRE. CU ALTE CUVINTE A VĂZUT CĂ VIAȚA ALEASĂ NU ERA CEA FIREASCĂ. TRĂISE ÎNTR-O LUME PARALELĂ CU BINELE, CU DREPTATEA. VENIREA ÎN SINE, căutarea propriului EU, L-A FĂCUT SĂ-ȘI AMINTEASCĂ DE ADEVĂRATA LUI VIAȚĂ. Se întoarce la casa tatălui!!!
Cât de des rătăcim și noi prin negura păcatelor de tot felul, cât de ușor uităm binele de lângă TATĂL CEL CERESC, de care mulți nici nu vor să audă. Tu cel care citești, VINO-ȚI ÎN FIRE! Vino la viața normală pentru care am fost aduși în această lume. Dumnezeu se uită după tine în zare, te așteaptă, te dorește, suspină după tine, când te vei hotărî să te întorci la El, cu siguranță te va primi. CUM POȚI FACE LUCRUL ACESTA ? PRIN TAINA MĂRTURISIRII ( SPOVEDANIEI) ACOLO UNDE VEI ÎMBRĂCA HAINA CEA NOUĂ ȘI LUMINOASĂ A VIRTUȚII, PENTRU A TRĂI CU DOMNUL HRISTOS. Ține de tine să nu amâni întoarcerea spre El , pentru a nu fi prea târziu. Azi este șansa mântuirii tale, nu o risipi. O CÂNTARE A ZILEI NE SPUNE: ,, CA FIUL CEL RISIPITOR AM VENIT ÎNDURATE, CEL CE TOATĂ VIAȚA AM CHELTUIT-O ÎNTRU ÎNSTRĂINARE; RISIPIT-AM BOGĂȚIA PE CARE MI-AI DAT-O, PĂRINTE; PRIMEȘTE-MĂ ACUM PE MINE, CEL CE MĂ POCĂIESC ȘI MĂ MILUIEȘTE!,,

Un comentariu: