sâmbătă, 12 noiembrie 2022

BIBLIA - CARTEA VIEȚII



” Cerul şi pământul vor trece, dar cuvintele Mele nu vor trece.” Matei 24, 35

”Atunci a zis Domnul către Moise: "Scrie acestea în carte spre aducerea aminte”  Ieșire 17, 14

„Iar Moise a scris toate cuvintele Domnului…” Ieșire 24, 4a

”Şi a mai zis Domnul către Moise: "Scrie-ţi cuvintele acestea, căci pe cuvintele acestea închei Eu legământ cu tine şi cu Israel!" Ieșire 34, 27

”Păziţi toate poruncile Mele şi toate rânduielile Mele să le ţineţi, căci omul care le plineşte va trăi prin ele: Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru.” Levitic 18, 5

”Să păziţi toate legile Mele şi toate rânduielile Mele şi să le pliniţi. Eu sunt Domnul Dumnezeul vostru". Levitic 19, 37

”Puneţi la inima voastră toate cuvintele pe care vi le-am spus eu astăzi şi să le lăsaţi moştenire copiilor voştri, ca să se silească şi ei a împlini toate poruncile legii acesteia ; Căci acestea nu sunt în deşert date vouă, ci acestea sunt viaţa voastră şi prin acestea veţi trăi multă vreme…„ Levitic 32, 46-47a

”Iar cartea acestei  legi să nu lipsească, ci întru ea să cugeți ziua și noaptea, pentru ca tu să înțelegi cum anume să faci toate lucrurile care sunt scrise (în ea); atunci vei păși drept și-ți vei face căile ușoare și atunci vei fi înțelept” Iosua 1, 8

”Căile Domnului sunt desăvârşite, Cuvântul Domnului e lămurit prin foc. Şi scut este El tuturor celor ce nădăjduiesc în El” IV Regi 22, 31

” Fericit bărbatul, care n-a umblat în sfatul necredincioşilor şi în calea păcătoşilor nu a stat şi pe scaunul hulitorilor n-a şezut; Ci în legea Domnului e voia lui şi la legea Lui va cugeta ziua şi noaptea.” Psalmul 1, 1-2

” Apucatu-m-ai de mâna mea cea dreaptă. Cu sfatul Tău m-ai povăţuit şi cu slavă m-ai primit.” Psalmul 72, 23

”Fericiţi cei fără prihană în cale, care umblă în legea Domnului. Fericiţi cei ce păzesc poruncile Lui şi-L caută cu toată inima lor” Psalmul 118, 1-2

”Prin ce îşi va îndrepta tânărul calea sa? Prin păzirea cuvintelor Tale.” Psalmul 118, 9

”Cu toată inima Te-am căutat pe Tine; să nu mă lepezi de la poruncile Tale” Psalmul 118, 10

”În inima mea am ascuns cuvintele Tale, ca să nu greşesc  Ție” Psalmul 118, 11

„În calea mărturiilor Tale m-am desfătat ca de toată bogăţia” Psalmul 118, 14

”La poruncile Tale voi cugeta şi voi cunoaşte căile Tale.” Psalmul 118, 15

”Străin sunt eu pe pământ, să nu ascunzi de la mine poruncile Tale.” Psalmul 118, 19

”Să nu îndepărtezi din gura mea cuvântul adevărului, până în sfârşit, că întru judecăţile Tale am nădăjduit.”  Psalmul 118, 43

”Am cugetat la poruncile Tale pe care le-am iubit foarte” Psalmul 118, 47

” Arătarea cuvintelor Tale luminează şi înţelepţeşte pe prunci.” Psalmul 118, 130

” Iarba se usucă şi floarea se veştejeşte, dar cuvântul Dumnezeului nostru rămâne în veac!” Isaia 40, 8;

” Asa va fi cuvântul Meu care iese din gura Mea; el nicicum nu se va întoarce până când se vor plini toate câte Eu am vrut” Isaia 55, 11

” Aşa grăieşte Domnul, Izbăvitorul tău, Sfântul lui Israel: "Eu sunt Domnul Dumnezeul tău Care te învaţă spre folosul tău şi te duce pe calea pe care trebuie să mergi.” Isaia 48, 17

” Iar El, răspunzând, a zis: Scris este: "Nu numai cu pâine va trăi omul, ci cu tot cuvântul care iese din gura lui Dumnezeu".Matei 4, 4

”La început era Cuvântul şi Cuvântul era la Dumnezeu şi Dumnezeu era Cuvântul”  Ioan 1, 1

”Duhul este cel ce dă viaţă; trupul nu foloseşte la nimic. Cuvintele pe care vi le-am spus sunt duh şi sunt viaţă.„  Ioan 6, 63

”… Dacă veţi rămâne în cuvântul Meu, sunteţi cu adevărat ucenici ai Mei; Şi veţi cunoaşte adevărul, iar adevărul vă va face liberi.” Ioan 8,31b-32

” Ştiu că sunteţi sămânţa lui Avraam, dar căutaţi să Mă ucideți, pentru că-ntru voi cuvântul Meu nu-și află loc ”  Ioan 8, 37

”De ce nu înţelegeţi vorbirea Mea? Fiindcă nu puteţi să daţi ascultare cuvântului Meu.”  Ioan 8, 43

” Sfinţeşte-i pe ei întru adevărul Tău; cuvântul Tău este adevărul.” Ioan 17, 17

” Căci toate câte s-au scris mai înainte, s-au scris spre învăţătura noastră, ca prin răbdarea şi mângâierea, care vin din Scripturi, să avem nădejde.” Romani 15, 4

”Toată Scriptura este insuflată de Dumnezeu şi de folos spre învăţătură, spre mustrare, spre îndreptare, spre înțelepțirea cea întru dreptate, pentru  ca omul lui Dumnezeu să fie desăvârșit, bine pregătit pentru tot lucru bun”  II Timotei 3, 16-17

” Căci cuvântul lui Dumnezeu e viu şi lucrător şi mai ascuţit decât orice sabie cu două tăişuri, şi pătrunde până la despărţitura sufletului şi duhului, a încheieturi şi a măduvei, şi este  judecător al simţirilor  şi al  cugetelor  inimii,” Evrei 4, 12

” ca unii ce sunteți născuţi din nou, nu din sămânţă stricăcioasă, ci din nestricăcioasă, prin cuvântul cel viu al lui Dumnezeu şi care rămâne în veac.” I Petru 1, 23

 


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu