joi, 10 decembrie 2020

Musafirul

La ușa sufletului meu

Am auzit un glas duios:

"Deschide, fiule, sunt Eu, 

Mântuitorul tău, Hristos!" 

 

De glasul Lui am tresărit

Și tare mult m-am bucurat, 

Dar mai apoi mi-am amintit 

Că-s păcătos, și-am lăcrimat...

 

 "Acum nu pot să Te primesc,

 Iisuse-al meu, că-s prea murdar.. 

Așteaptă să mă pocăiesc, 

Apoi să vii la mine iar!"

 

 Dar vocea Domnului Hristos

Atunci mai blândă se făcu:

"Sărman copil neputincios,

 Păi EU te voi sfinți, nu tu!" 

 

Apoi am plâns, am plâns cu foc, 

Văzând că-I sunt atât de drag, 

Și nu L-am mai oprit deloc 

Să-mi treacă-al sufletului prag...

 

Și a intrat în viața mea 

Și nu a mai rămas ungher 

Din inima-mi odată rea, 

Să nu-l fi prefăcut în cer!...

 

Acesta-i cazul meu frumos 

Și vă îndemn cu drag pe voi:

 Deschideți grabnic Lui Hristos, 

Căci El ne mântuie, nu noi!

 

Să nu mai amânați defel, 

Căci cine știe, într-o zi 

Veți observa uimiți că El s-a dus

Și nu va mai veni...

 

                                                            - versuri Preot Sorin Croitoru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu