joi, 11 ianuarie 2018

Gânduri după sfinţirea caselor

Multumim Bunlui Dumnezeu pentru că ne-a ajuta să încheiem vizita pastorală la acest început de an, care a avut ca prim scop binecuvântarea caselor cu Aghiasmă Mare dar şi o mai bună cunoastere a credincioşilor noştri. Cu mare bucurie, am constatat că, am fost aşteptaţi, cu inima deschisă de marea majoritate, a enoriaşilor Parohiei noastre. Am intâlnit copii bucuroşi şi sănătoşi, părinţi dedicaţi familiei lor cât şi bunici grijuli. Au fost şi câteva persoane care nu ştiau precis despre ce e vorba sau au privit cu indiferenţă vizita noastră. O altă constatare îmbucurătoare este faptul că, am întâlnit familii care s-au întors în ţară, după mai mulţi ani de Occident. Din păcate am întâlnit atât copii cât şi adulţi cu diferite afecţiuni. Ne-am bucurat cu cei bucuroşi şi am încurajat pe cei aflaţi în diferite încercări. TUTUROR VĂ MULŢUMIM!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu