duminică, 21 decembrie 2014

Un gest mic, naște o bucurie mare - la final

Se cuvine să vă facem cunoscut, celor care ați contribuit (și nu numai), la proiectul social - filantropic ”Un gest mic, naște o bucurie mare” desfășurat, în acest post, în parohia noastră, unde au ajuns darurile voastre. S-a adunat suma de 1034 lei și am colectat 25 de saci cu : haine, încălțăminte, jucării, ghiozdane, dulciuri dar și alimente. Din suma adunată au fost cumpărate: scutece (pt. copii și adulți/un tânăr imobilizat la pat de 23 ani/), șervețele umede, lapte praf și alimente. Au fost făcute 30 de pachete, cu următorul conținut: făină, zahăr, ulei, orez, pateu, săpun, suc, paste, o cutie de bomboane de ciocolată și cozonac. Acestea au ajuns în trei sate ale județului nostru: Sărata, Cătălina și Panticeu, la 27 de familii cu mulți copii sau aflate în situații materiale dificile, bolnavi și bătrâni, în total 117 de persoane. Pozele spun totul despre cum și în ce condiții trăiesc acești oameni. Am pus și două poze ale unui copil care provine dintr-o familie cu 9 copii care a obținut premiul III la un concurs interjudețean de desen. Aducem mulțumiri tuturor celor care printr-un gest mai mic sau mai mare au bucurat: copii, bolnavi, și bătrâni. Pentru a nu expune prea mult pe cei ce i-am ajutat am pus doar aceste poze (beneficiarii sunt mult mai mulți) și am acoperit fața copiilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu