vineri, 28 noiembrie 2014

Iartă-mă, Părinte Arsenie!

Cuvintele ce urmează sunt o auto-mustrare în care, poate, se regăsesc mulți dintre voi. Mă simțeam vinovat dacă trecea această zi și nu aminteam nimic de Sfântul Ardealului, Părintele Arsenie Boca. Au trecut 25 de ani de când ”ne este mai de folos” de acolo din Împărăția lui Dumnezeu. A rânduit Dumnezeu să merg de mai multe ori la mormântul Părintelui de la Prislop, i-am cerut ajutorul de atâtea ori, m-am hrănit din cuvintele sale pe care le folosesc de atâtea ori în discuțiile cu voi și totuși........ era atât de aproape să uit că azi era ”ziua de naștere a Părintelui în ceruri” Îi cer iertare părintelui, și-l rog să nu mă treacă cu vederea din rugăciunile sale, așa cum am făcut eu azi. Părinte roagă-te lui Dumnezeu pentru noi, că ne pierdem în această lume a alergărilor fără de sfârșit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu