joi, 9 ianuarie 2014

Bucuria întâlnirii

Timp de 7 zile, la ceas de seară (în general), am fost prin Parohie pentru sfințirea caselor și pentru a ne cunoaște. A fost prima vizită pastorală de la înființarea Parohiei noastre. Unii dintre cei vizitați nu știau, cu exactitate, de ce Parohie aparțin, sau unde se află Bisericuța Parohială, însă cei mai mulți știau de Parohia Sf. Marcu. Am fost primiți în 434 de locuințe, unde am întâlnit 1034 de persoane dintre care 236 copii și tineri până în 18 ani și 798 de adulți. Dintre aceștia: 36 de cupluri necăsătorite, 1 persoană nevăzătoare; 4 persoane cu probleme locomotorii; 1 familie cu probleme de auz și vorbire; 11 familii care stau cu chirie (aici estimăm că numărul este mult mai mare, dar din diferite motive nu ni s-a comunicat acest lucru); 3 persoane baptiste; 3 persoane greco-catolice; 3 persoane unitariene; 6 persoane romano-catolice; 10 persoane reformate. Nu vă ascund, faptul că, că am avut mari emoții la început, emoții care după prima zi s-au mai risipit. Acum sunt în măsură să vă spun impresiile acestor zile. În peste 99% din case am fost primiți și așteptați cu multă căldură ( de la lumânări aprinse până la un suc, o prăjitură sau chiar mâncare). Am primit multe încurajări și am văzut oameni bucuroși că au o biserică în apropiere și gata să ne sprijine în dorința noastră de a ridica un locaș de rugăciune mai mare decât cel prezent. Am fost foarte plăcut impresionat de cei de alte confesiuni care ne-au primit în casele lor cu toată dragostea. Sunt convins că au fost și ortodoxi, care nu ne-au primit. Am întâlnit și oameni indiferenți de aspectul moral și duhovnicesc al vieții lor. Ceea ce rămâne din această vizită este bucuria întâlnirii, pe care am văzut-o la aproape toți cei cu care ne-am întâlnit. VĂ MULȚUMIM TUTUROR ȘI RÂNDUIASCĂ BUNUL DUMNEZEU SĂ NE VEDEM CÂT MAI MULȚI, CEL PUȚIN, DUMINICA LA SFÂNTA LITURGHIE!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu