sâmbătă, 5 octombrie 2013

Prima întâlnire din cadrul proiectului "Vreau să cresc frumos, vreau să cresc cu Hristos"

Sâmbăta aceasta, am demarat propriu-zis, proiectul catehetic " Vreau să cresc frumos, vreau să cresc cu Hristos!" La prima întâlnire au participat 10 copii de diferite vârste.(de la 4 ani jumate la 9 ani) La început am făcut cunoştinţă şi ne-am împrietenit. După acest moment am punctat intrarea în Biserică, (întâlnirile noastre se desfăşoară în acest spaţiu sacru). Ce trebuie să facem şi cum să facem Sfânta Cruce. Privind la ceea ce ne înconjoară am descoperit că toate au fost create de Dumnezeu, aşa că azi am vorbit despre crearea lumii. A urmat atelierul de desen. Fiecare copil desenând pe fişa, primită, toate zilele creaţiei. Cei mici au dat dovadă de mult talent. Pe aceeaşi temă am învăţat şi un cântecel. Pentru răbdarea şi cuminţenia lor , la sfârşit, a venit şi o surpriză dulce. Timpul fiind frumos ne-am oprit câteva minute şi în părculeţ.. Felicităm pe toţi cei prezenţi, mulţumim părinţilor pentru încrederea acordată şi nădăjduim ca acest proiect şă-şi atingă scopul. Tot odată rămâne deschisă lista şi pentru alţi doritori.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu