sâmbătă, 4 iunie 2022

”RUGĂCIUNEA ȚINE FAMILIA” - cele 42 de rugăciuni participante la proiect

 

 Familia Lazea

 

Familia e-un dar divin pentru care-Ți mulțumim!

Ajută-ne o Doamne Mare uniți sa mergem pe-a Ta cale!

Umple-ne de bucurie, pace și credincioșie,

Cu mic cu mare să-Ți slujim, voia Ta să o-mplinim.

Pe-ai noștri prunci să-i creștem bine pentru sfânta împărăție

Și cu toții împreună să-Ți cântăm o veșnicie. Amin

 

 

Familia Bogdan M.

 

Când în zori noi ne trezim, Ție Doamne-ți mulțumim !

Ziua noi când o începem, să-nvățăm să ne smerim .

Maica Domnului ne-fie nădejde și bucurie

Ca pace și armonie, în familie să fie.

Chipul Tău cel părintesc în Biserică-l găsesc,

Iar când soarele apune, Duhul Tău să Îl cinstesc !  Amin

 

 

 

Familia Popescu

Doamne Iisuse Hristoase mulțumescu-ți  Ție pentru familia pe care Mi-ai daruit-o. Te rog Doamne, ai grija de familia mea și ne dă Doamne înțelepciune că să facem lucrurile cum trebuie și  atunci când trebuie ca să putem trăi în liniște și pace cu semenii noștri. Te rog Doamne, păzește-mi familia de boli incurabile, de necazuri și de tot răul care se poate abate asupra noastră dacă Tu nu ne porți de grijă. Ajuta-ne Doamne, să ne putem bucura unii de alții și de toate câte ni le dai Tu nouă din cerul Tău cel sfânt.  Amin!

 

 

Familia Lechințan

Noi părinții ne rugăm

Cu ai noștri,  doi copii,

Binele să îl iubim

Pe pământ cât om trăi.

 

Dumnezeu să ne-ocrotească

Pașii ni-i călăuzească

Gândul să ne fie sus

La blândul nostru Iisus.

 

Doamne, fii mereu cu noi

Mai ales când ne e greu

Să cădem la rugăciune

Ăsta-i leacul bun în lume! Amin

 

Familia Petrovan

O Iisuse Dumnezeu, Doamne ascultă glasul meu

Când strig cu lacrimi la Tine să-Ți fie milă de mine

Gândul meu mi-L liniștește, mintea mea mi-o înțelepțește

Și cu Duhul Tău cel Sfânt, împlinește al meu cuvânt

Pune strajă gurii mele să nu mintă, să  nu înșele

Și un Duh stăpânitor împrejurul buzelor

Și fă urechile mele, să pot auzi cu ele

Glasul Tău cel Sfânt și dulce,  de sus de pe Sfanta Cruce. Amin 

 

        Fam. Samoilă

Doamne Iisuse Ție îți mulțumim,

Pentru copilașul pe care ni L-ai dat,

Și ne rugăm Ție să-I dai înțelepciune

Și nouă sănătate să o putem crește,

Să-i luminezi mintea cu învățăturile cele bune și folositoare

Și nou să ne ajuți să mergem pe calea cea dreaptă și  bună. Amin

 

Familia Crețu

Îți multumesc, Tată Ceresc, pentru că M-ai ridicat încă o dată pe picioarele mele, pentru a vedea și a mă bucura de lumina unei noi zile din această viață pământească. Fii Tu Doamne, și azi, pacea, liniștea și buna rânduială a familiei mele. Vino și acum și Îți fă locaș în casa și familia mea și locuiește între noi și să fii  Tu, bucuria și siguranța vieții noastre pe acest pământ.  Amin

       

 Fam. Danciu

Slavă Ție Doamne, Slavă Ție!

Doamne Dumnezeul nostru, îți mulțumim și te lăudăm pentru toate darurile și lucrurile minunate dăruite nouă de Tine ”Lumina lumii” și care cuprind pe toți oamenii și toate  familiile, a se bucura de ele precum și familia mea. Doamne îți mulțumesc.

Nu îndrăznim a-ți cer multe,  Tu dă-ne Doamne atât cât știi Tu și cât ne este de folos. Ne rugăm să ne învrednicești cu o minte sănătoasă, cu inimă curată și smerită. Dă-ne Doamne blândețea lui David, răbdarea lui Iov și înțelepciunea lui Solomon, toată bunătatea, curăția și dragostea sfinților Tăi, care Te slăvesc, Te laudă și Te măresc pe Tine.

Doamne Iisuse Hristoase miluiește și binecuvintează toate familiile cu dragostea și Harul Tău, ca pururea să te urmăm pe Tine în gând, cuvânt și fapte bune. Să zicem și noi ca Sfântul Pavel: Să nu trăim noi, ci Tu Doamne să trăiești în noi. Amin

 

Fam Misarăș

Stăpâne Doamne Dumnezeul nostru, care întru cele înalte locuiești și spre cele smerite privești. Binecuvintează familia mea, și cu puterea Ta întărește-ne pe noi robii Tăi. Doamne Dumnezeul noastru, fiii pe care îi am sunt un dar al bunătății Tale. Rânduiește Preabunule Stăpâne ca ei să ajungă prin harul Tău fii credincioși ai Sfinte noastre Biserici. Îndrepteaz-mă pe mine Doamne, să duc o viață curată ca să-mi pot îndrepta copiii pe cale poruncilor Tale! Amin

 

Fam. Oltean

Doamne ori și unde voi pleca

De Tine mă voi ruga

Pașii să m-i însoțești

De cel rău să mă ferești

Ori și unde mă voi duce

Să-mi apară Sfânta Cruce

Sfânta cruce mă-nsoțească

Înger bun mă străjuiască

Înger bun fie-mi păstor

Duhul Sfânt apărător. Amin

 

Fam Orban

Doamne Ție-ți mulțumesc

Că m-ajuți să mă trezesc

Să-i mai văd pe cei mai dragi...

Merit eu, oare, ce faci?

 

Câte zile Tu mi-i da

Din inimă m-oi ruga

Pentru toată casa mea

Să facem, doar, voi Ta.

 

Doamne dă-ne înțelepciune

Să te iubim mai mult pe Tine

Să primim cu mulțumire

Și-ncercări și cele bune. Amin

 

Florean D.

Doamne iartă-ne că-ți greșim în fiecare zi, îți mulțumim pentru toate darurile Tale, ajută-ne să facem voia Ta, să te slăvim în vorbe, fapte și-n cuvânt, ajută-ne să ne rugăm mereu Ție atotputernicului Dumnezeu. Iar Maica noastră Împărăteasă din cerul sfânt să ne ocrotească. Ajutor îi cerem să răzbim valurile vieții să le biruim. Milostivește-te Doamne spre familia mea, dăruiește sănătate sufletelor și trupurilor noastre în toate fie voi Ta îți mulțumim și ne închinăm Ție. Amin

 

 Famila Florean D.

Doamne ajută pe mama, pe tata, pe frățiorul meu, pe bunica, pe Alina și mie. Îți mulțumesc Doamne pentru familia mea, cea mai frumoasă din lume. Amin

 

 Familia Rozsa

 

Doamne Iisuse Hristoase, Mântuitorul nostru trimis ai fost de Dumnezeu Tatăl pe pământ ca să salvezi neamul omenesc de la moarte. Care prin însăși a Ta răbdare neclintită și smerenie necuprinsă ai suferit batjocură, răni, cruce și moarte fără împotrivire. Vino între noi și în casa noastra precum în  mijlocul ucenicilor Tăi ai venit după înviere zicindu-le ,,pace voua'' și ai liniștit sufletele lor înfricoșate și întristate . Mântuitorul și ocrotitorul vieții noastre liniștește sufletele noastre zbuciumate și înviforate. Pacea ta cea nestricată dă-ne-o nouă, iubitorule de oameni, nu precum o dau oamenii și bucuria Ta fă-o deplina în noi, astfel ca nimic să nu zdruncine credința și liniștea familiei noastre. Amin

 

 Familia Vinceller

Dumnezeul nostru, prin prezența Ta la Sfânta Taină a Cununiei noastre, ai binevoit a binecuvânta hotărârea noastră de a ne crește și purta iubirea în această viață și dincolo de hotarele ei. Doamne, îndreaptă puterile sufletelor noastre către plinirea cuvintelor Tale, căci cine altul afară de Tine ne-ar putea învăța dragostea adevărată? Să devenim un singur trup și o singură ființă e o Taină pe care n-o putem cuprinde fără Tine. Adâncul personal de necuprins al celuilalt să sporească în ochii noștri, alungând obrăznicia obișnuinței, neîncrederea și părelnicia.

Iar pentru ca bucuria noastră să nu se mărginească între noi, ci să se lărgească ca un cerc fără început și fără sfârșit, ne-ai dăruit o fiică. Mulțumim. Să nu uităm înainte de toate a o privi pe ea ca pe un copil de-al Tău. Fă-ne ei pildă de credință și adevăr.

Unește-ne în toate bucuriile și suferințele acestei vieți trecătoare iar pe cât este cu putință înțelegerii omenești, descoperă-ne adevărata viață, cea veșnică, a Unității iubitoare în Trei Persoane, a Tatălui, a Fiului și Sfântului Duh. Amin.

 

 Famila Lăpuște

Îți mulțumim, Bunule Dumnezeu că ne-ai binecuvântat în această viață pământească cu o familie minunată. Îți mulțumim pentru pacea, sănătatea și armonia dintre noi...Ne lăsăm Doamne în grija Ta, călăuzește-ne mereu pașii pe calea cea dreaptă, pe calea bineplăcută Ție. Vino Tu între noi și fii bucuria și siguranța noastră. Amin

 

Famila Bogdan C.

Doamne, Tată Ceresc, Doamne, Iisuse Hristoase, Fecioara Maria, Duhule Sfinte fiți mereu prezenți în gândurile noastre, în mințile noastre, în doririle și trăirile noastre, în casa și în familia noastră, în locurile muncii și ale viețuirii noastre, în orice loc și în orice clipă pe acest pământ . Amin

 

   Familia Andrei

Îți mulțumesc Tată ceresc pentru ca m-ai ridicat încă o dată pe picioarele mele pentru a vedea și a mă bucura de lumina unei noi zile.

Îți mulțumesc pentru viața aceasta pe care Tu mi-ai dat-o și îți mulțumesc pentru darurile cu care Tu m-ai înzestrat.

Îți mulțumesc pentru familia mea și pentru ca ai rânduit sa fim împreună.

Îți mulțumesc pentru sănătatea mea și a familiei mele.

Vino și acum și fă locaș în casa și în familia mea și locuiește printre noi și fii Tu bucuria și siguranta vieții noastre pe acest pământ.

În numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh. Amin

 

 Familia  Mocian

Doamne  Iisuse  Hristoase  Mântuitorul   cel  dulce, îți   mulțumim   pentru   toate   binefacerile  și pentru  pâinea   cea  de  toate  zilele   și  grija   pe  care  ne-o  porți   la fiecare  în  parte   și  ne  dai  sănătate   și  putere      mergem  mai  departe  împreună   cu  Tine  Doamne. Doamne  Dumnezeul   părinților   noștri   ocrotește   pe   duhovnicii noștri   pe   părinți,   frați,   copii   și  nepoți  și  pe  cei  ce  ne  urăsc  pe   noi iartă-I   și  îndreaptă-I  spre  Tine  Doamne. Amin

 

  Familia Gabor

Doamne   Iisuse Hristoase   Fiul  lui  Dumnezeu   miluiește-ne  pe  noi.  Doamne   ajuta   pe  părinții   noștri,   pe  bunicii  noștri  și   pe  David   și  Andreea     ne  dea  sănătate,   să putem  crește   mari  cu  frică   de  Dumnezeu. Îți   mulțumim  Doamne   pentru  toate. Prea  Sfânta   Născătoare  de  Dumnezeu   acoperă-ne  pe  noi  cu sfântul   tău   acoperământ. Amin

 

  Famila Pașcalău

Iisuse Hristoase miluiește-ne pe noi păcătoșii acum și-n ceasul morții noastre! Mulțumim Doamne  că ne-ai avut în știrea Ta încă o noapte, și îți mulțumim Doamne că ne-ai trezit și azi în sfânta pace și liniște, și ne-ai dat să vedem și azi lumina sfântă a zilei și ne dai putere să ne ridicăm în picioare. Îti mulțumim Doamne pentru toate câte ne-ai rânduit până azi, îți mulțumim că ne-ai binecuvântat căsnicia și casa cu un copilaș sănătos și frumos.

Doamne dă-ne liniște și înțelepciune în familie să ne putem crește copilașul cu multă dragoste. Doamne dă-ne credință în Sfânta Treime, să avem credința în sufletele noastre să nu piară niciodată....  Amin

 

Familia Abrudan

Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu miluiește-ne pe noi păcătoșii. Doamne Ție îți mulțumim pentru toate binecuvântările pe care ni le-ai dat, pentru familia frumoasă pe care o avem și pentru toate zilele vieții. Doamne ai grijă de familia noastră, de copiii noștri, poartă-ne de grijă, ferește-ne de rău și ne iartă de păcate. Întărește-ne credința! Doamne, Tu cunoști problemele din casa noastră, ajută-ne în rezolvarea lor, Tu știi cel mai bine de ce avem nevoie.

Doamne Iisuse îți mulțumim pentru toate! Amin

 

Familia Birta

Binecuvântat este numele Tatălui și al Fiului și al Sfântului Duh

Îți mulțumim, Doamne, pentru toate bunătățile pe care le reverși asupra noastră în fiecare zi. Îți mulțumim că suntem sănătoși și suntem împreună.

Te rugăm, Doamne, să ne dai nouă și întregii lumi, sănătate, inima curată, minte înțeleaptă și mântuire. Doamne miluiește. Amin

 

Fornade Ana

Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu  miluiește-mă și mă mântuiește  pe mine păcătoasa și întreaga familie a mea! Amin

 

             Familia Bujor

Doamne îți mulțumesc pentru sănătatea familiei mele!

Îți mulțumesc pentru dragostea și  unirea dintre noi!

Fii cu noi, ocroteste- ne și îndrumă-ne pașii în gânduri și în fapte bune!

Apară- ne și ne păzește de tot ce nu ne putem noi apără și păzi !

Da- ne pace și multă  iubire în suflet, să  putem umbla în căile Tale Doamne. AMIN!

 

 Familia Popa B.

Doamne,  Te rog pentru   frații mei, de acum până la capătul vieții, să ne iubim și să ne cinstim unii pe alții, căci ce este mai bun și mai frumos decât a viețui frații împreună! Așa, Doamne, ascultă rugăciunea noastră și milostiv  fii nouă, că bun și iubitor de oameni ești și Ție mărire înălțăm: Tatălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor. Amin.

 

 Familia  Popa V.

Ție, Doamne-Ți mulțumim,

Pentru toate, ce trăim!

Te rugăm Înalt Prea Sfinte:

Luminează-ne, Părinte!

Tu, ferește-ne de rele,

Dă-ne minte și putere,

Să-nfăptuim a Ta vrere.

De bunici să îngrijim,

Pe părinți să îi cinstim,

Între frați să ne iubim,

Copiii să-i ocrotim!

                               Amin

 

 Familia  Huzum

Slavă Ție Sfântă Treime, slavă Ție ! Doamne Dumnezeul nostru , îți aducem multumire și laudă și închinare pentru toate cele ce ni le dăruiești în toate clipele vieții acesteia, noua și familiei noastre și întregii lumi si ne rugăm ca și de-acuma să ne ajuți și să ne ocrotești pentru rugăciunile Maicii Tale și a noastră a tuturora: Preasfântă Născătoare de Dumnezeu și pururea Feciora Maria și ale tuturor Sfinților Tăi, amin !

 

Familia  Rusu A.

  "Doamne, Dumnezeul meu, Iisuse Hristose, primește și sfințește darurile Tale, și binecuvântează pe toți cei care au contribuit la aceste sfinte daruri, și cum ai milă de noi, îndură-Te și de cei flămânzi și de cei însetați. Amin.

 

 
Familia Burcă

Dăm Slavă Bunului Dumnezeu, și-I mulțumim pentru Lumea minunată pe care a creat-o și din care facem parte; îi aducem Mulțumire și Recunoștință pentru tot ceea ce am fost și suntem, pentru tot ceea ce am primit, PRIMIM și vom primi, și pentru ceea ce nu am primit (....), ne rugăm pentru sănătate și înțelepciune, ca să umblăm cu bucurie pe Cale în Lumină.

Dăruiește-ne Dumnezeule Pace, Bucurie și Lumină și binecuvântează Lumea aceasta, ajută Dumnezeule Bun pe toți cei aflați în nevoi care  nu știu și care nu au puterea să facă acest lucru. Amin

 

 Famila Chițu

Doamne..

Nici nu știu pentru ce să îți mulțumesc…

Că mi-ai dat viața…e una, dar că ai fost acolo întotdeauna, EȘTI, și știu că vei fi întotdeauna..e alta..

Și pentru asta îți MULȚUMESC DOAMNE...

Mulțumesc că mă trezesc în fiecare zi…și fiecare zi o încep cu TINE..

Dar o încep în gând, suflet și inimă și cu fetele mele, băiatul meu și cu iubita mea soție, ca TU, Doamne, să veghezi asupra lor..

Mulțumesc că suntem sănătoși, asta e cel mai important..

Și suntem binecuvântați că ne veghezi drumul vieții..și îți mulțumim zi de zi pentru asta…

Dar cel mai important..e ca îți mulțumim că suntem ceea ce suntem…datorită ȚIE DOAMNE…    AMIN!

 

 Famila Marchiș

Doamne Dumnezeul nostru, Tu care ai zidit familia încă de la început, îți mulțumim că ai zidit și familia noastră. Te rugam să fii Tu la cârma vieții noastre să ne-nveți cum să creștem copiii în frică și dragoste de Tine. Te chemam în fiecare zi să lași dragostea și pacea Ta care să ne dea bucuria de a te urma pe Tine. Ajută-ne ca atunci când vine încercarea, să nu cârtim și să putem spune ca și Iov: Domnul a dat și Domnul a luat. Binecuvântat fie Numele Domnului!

 

 Familia Mureșan R.

Doamne Ție îți mulțumim pentru fiecare zi în care ne trezim. Noi mereu greșim, lucruri neplăcute vorbim, Tu ne ierți, ne răsplătește cu iubire, cu căldură, sănătate, bunătate: Inima ne-o faci mai bună. Doamne miluiește-ne, iartă-ne și ajută-ne zi de zi când ne trezim noi pe Tine să te slăvim. Amin.

 

 Familia Bivolariu E.

Milostiv și bun Părinte

Cu puținele cuvinte

Îți aducem mulțumire

Că de noi Te-ai îndurat

Păcatele ne-ai răbdat

Că mult timp am rătăcit

Pe drum greu și pustiit

Sufletul ne-ai ușurat

Lumină s-a arătat

În genuncgi îți mulțumim

Pentru toate ce primim. Amin

 

Familia Ciuf R.

Doamne, Dumnezeul nostru, trimite din cer puterea Ta, binecuvântări asupra familiei noastre, învrednicindu-ne să ne închinăm și să îți mulțumim Ție pentru toate câte ni Le-ai dat!

Dăruiește-ne nouă, Doamne, darurile Tale cel sfinte care sunt pacea, dragostea, îndelunga  răbdare, credința, blândețea, înfrânarea și curăția ca să urmăm întocmai calea Ta.

Dă-ne Doamne, ca de acum până la sfârșitul vieții noastre să ne iubim și să ne cinstim unii pe alții, căci ce poate fi mai frumos decât să trăiești în armonie!

Primește Doamne rugăciunea noastră și Fii milostiv nouă ca un bun și iubitor de oameni.

Ție, Doamne, îți înălțăm: Tatălui și Fiului și Sfântului Duh, acum și pururea și în vecii vecilor Amin!

 

 Famila Moga 

Doamne Iisuse Hristoase Fiul lui Dumnezeu, îți suntem recunoscători pentru tot ce ne dai în fiecare zi, pentru binecuvântările primite. Îți mulțumim Doamne pentru hrana zilnică, pentru acoperământul casei noastre, pentru odihna nopților în care veghezi neîncetat asupra noastră, pentru sănătatea și bucuria de a fi împreună.

Ne rugăm Ție Doamne pentru sănătate și înțelegere în familie și pace pe Pământ.

Slăvit fie numele Tău în vecii vecilor. Amin

           

Șipoș E.

Doamne, îți mulțumesc,

Că mă ajuți să văd în fiecare zi lumina zilei

Îți mulțumesc că mă ajuți necontenit în fiecare clipă

Îți mulțumesc că mă ajuți să am grijă de mama mea

Îți mulțumesc  pentru fică, ginere și nepoți

Îți mulțumesc pentru frații mei

Îți mulțumesc pentru prieteni și dușmani

            Doamne, te rog,

Luminează-mi minte și mă ajută să fiu un om mai bun. Să iert, să dăruiesc și să-mi iubesc aproapele. Te rog, dă-mi multă răbdare, pace și liniște în suflet.  Amin

 

 Famila Mileșan

Doamne binecuvintează-Mi familia, soțul, copiii și pe mine roaba Ta și ne mântuiește. Amin

 

 

 

 Familia Irimuș

               O Doamne și Părinte bun,

                 O rugăciune în gând îți spun.

                 Și îți multumesc că m-ai păzit

                 În ziua care a luat sfârșit!

             

                 Părinte bun, al meu ceresc

                 Eu Ție Doamne îți mulțumesc

                 Pentru familia ce mi-ai dat

                 Și minunile ce le-am aflat.

           

                 Te rog Doamne să ai grijă de ei

                 Soțul și copiii mei,

                 Păzește-i de ce e rău

                 Și calauzește-i în lume mereu.

 

                 Dumnezeul meu prea sfânt

                 Îndrumă-mă și pe mine

                 Să pot să am grija de familie.

                 Însoțește-ne mereu,

                 Și atunci când dăm de greu.

 

                 Maicuță Binecuvântată

                 De toți sfinții lăudată

                 Roagă-l pe Fiul Tău

                 Lumea să o fereasc de rău

                               Amin!

 

 Famila Gordan

Doamne binecuvintează lumea,

Cu famili iubitoare,

De Duh Sfânt purtătoare

Cu înțelepciune mare.

 

Dă pace și bunătate

Peste toate casele

Casele să le sfințește

Pe famili să iubești. Amin.

 

     Famila Bota

Dumnezeule, Părinte Ceresc Multîndurat, miluiește-i pe copiii noștri, Yannis și Andrei pentru care te rugăm cu smerenie și pe care îi lăsăm într-adins ocrotirii Tale. Așează întru ei credință tare învață-i să te iubească din toată inima. Dă-le lor sănătate sufletească și trupească și spor în lucrările lor. Că a Ta este stăpânirea și puterea în veci. Amin.

 

Famila Grecu

Doamne, Iisuse Hristoase, miluiește-ne pe noi păcătoșii!

Doamne îți mulțumim și te slăvim pentru familia minunată pe care ne-ai dat-o, Te rugăm să ai grijă de copilașii noștri, dă-le sănătate, bucurii, pace-n suflet și înțelepcine ca să umble pe cărările Tale. Iar nouă robilor Tăi să ne dăruiești, sănătate, înțelegere, putere și liniște sufletească, să putem crește în dragoste și în frică de Dumnezeu.

Măicuță Sfântă, tu care ești mamă întinde mâna ta asupra noastră veghează-ne și ne ferește de orice primejdie sau de orice gând viclean în fiecare zi a vieții noastre.

Doamne nu lăsa răul să se abată asupra noastră și te rugăm trimite Harul Tău cel Sfânt, peste noi toți, în vecii vecilor. Amin!

 

 

 

 

 

 

 

Un comentariu: