luni, 12 noiembrie 2018

Când Dumnezeu face un legământ cu noi...

”Când Dumnezeu face un legământ cu noi, spune: ”Te voi iubi cu o dragoste veșnică. Îți voi fi credincios, chiar și atunci când te vei îndepărta de Mine, Mă vei respinge sau Mă vei trăda”. În societatea noastră nu vorbim mult despre legăminte; vorbim despre contracte. Când facem un contract cu cineva, spunem: ”Îmi voi îndeplini partea atât timp cât tu ți-o vei îndeplini pe a ta. Când tu nu-ți vei mai ține promisiunile, nici eu nu mi le voi mai ține. Contractele sunt adesea realizate deoarece partenerii sunt nedoritori sau incapabili să fie fideli termenilor lor. 
Dar Dumnezeu nu a făcut un contract cu noi; a făcut un legământ cu noi, și Dumnezeu vrea ca relațiile noastre unii cu alți să oglindească acel legământ. De aceea căsătoria, prietenia și viața în comunitate sunt toate căi pentru a face vizibilă fideliatea lui Dumnezeu în trăirea noastră împreună.”


Henri J.M. Nouwen: ”Pâine pentru drum - un jurnal de înțelepciune și credință-”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu